Imprimare

Concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de Referent, clasa III, Grad Asistent, ID-379378 din cadrul Compartimentului Finante si Contabilitate.-postat azi 09-05-2023

RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI PUBLICE DE EXECUȚIE: REFERENT ASISTENT III (ID - 379378) - COMPARTIMENT FINANTE SI CONTABILITATE/ SERVICIUL ECONOMIC, ACHIZIȚII PUBLICE, INVESTIȚII, ADMINISTRATIV, RESURSE UMANE ȘI SALARIZARE:

-studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;

-minimum 1 an vechime;

Bibliografie:

1. Constituția României, republicată;

2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,

republicată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu

modificările și completările ulterioare;

4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și

completările ulterioare; 

5. Legea nr. 82/1991 – Legea contabilității, cu modificarile si completarile ulterioare; 

6. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii şi raspunderea în legătură cu

gestionarea bunurilor agentilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificarile si completarile

ulterioare;

7. Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea

contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a

acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

cu tematica;

9. Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste, cu

modificarile si completarile ulterioare.

Tematica:

Tematica concursului se stabilește pe baza bibliografiei

Proba suplimentara – data, ora, locul sau locatia – nu este cazul.

Data, ora si locul sau locatia desfasurarii probei scrise: data de 13 IUNIE 2023, ora 9.00, la sediul Institutului pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar, Strada Dudului, nr. 39, sector 6, Bucuresti.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 10.05.2023 – 29.05.2023, inclusiv, iar data afisarii anuntului este 10.05.2023.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs, cuprinzând adresa de corespondentă, telefon/ fax, e-mail, numele și prenumele persoanei de contact și functia publica detinuta: Bucuresti, Strada Dudului, nr. 39, sector 6, telefon 0212202112, fax 0212213171,e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., Consilier superior Stan Daniela, Compartimentul Resurse Umane si Salarizare;

Dosarul trebuie să conţină în mod obligatoriu:

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 (Hg. 611/2008) – se completeaza la sediul ICBMV;

b) curriculum vitae, modelul comun european EuroPASS;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copia carnetului de muncă sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată (adeverinta tip HG 611/2008 – anexa 2D), care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere (tip Hg 611/2008), prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Principalele atributii din Fisa Postului:

 1.Înregistrează in programele de contabilitate intrarile de materiale conform facturilor care sosec în instituţie;

2.Înregistrează in programele de contabilitate iesirile de materiale conform bonurilor de consum întocmite de servicii/birouri/compartimente;

3.Eliberează din magazie materiale în baza bonurilor de consum întocmite de servicii/birouri/compartimente;

4.Răspunde de bunurile intrate în magazia ICPBMUV;

5.Verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu actele de insotire a marfii(avize,facturi,procese verbale de custodie,certificate de calitate si in cazul produselor de origine animala csv).se interzice categoric receptionarea de marfa fara toate aceste acte.

6.Ţine evidenta stocurilor și listează lunar balanța stocurilor;

7.Verifică stocul scriptic și faptic din magazia institutului;

8.Depunere de acte în Trezorerie si in Banca Comerciala Romana; 

9.Ridicări de extrase de la Trezorerie si de la Banca Comerciala Romana;

10.Ridicări de numerar de la Trezorerie  pentru cheltuieli salariale, deplasări și alte cheltuieli gospodaresti în baza documentelor justificative (stat, referate, deconturi);

11.Ridicari de valuta de la BCR  pentru deplasari in strainatate;

12.Plati in valuta pentru deplasari in strainatate;

13.Intocmirea zilnica a Registrului  de casa  in lei, cu evidenţierea  sumelor intrate şi a plăţilor efectuate, precum si a Registrului de casa in valuta;

14.Evidenţa şi numerotarea formularelor cu regim special;

15.Participa  la aranjarea si inventarierea arhivei Financiar-Contabile.

Raspunde de implementarea cerintelor standard prevazute in Ordinul ministrului finantelor publice nr. 600/2018, pentru aprobarea Codului controlului intern/menegerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare

 

Atribuţii suplimentare: nu este cazul

icon Anunt de suspendare a concursului programat pentru data de 13 iunie 2023 conform OUG nr 34 din 15 mai 2023 publicat azi 17 mai 2023 (263.85 kB)