STIRI
Imprimare

RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI CONTRACTUALE DE EXECUȚIE: Secretar (cod COR 412001) - COMPARTIMENT ADMINISTRATIV/ SERVICIUL ECONOMIC, ACHIZIȚII PUBLICE, INVESTIȚII, ADMINISTRATIV, RESURSE UMANE ȘI SALARIZARE

-studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;

-minimum 3 ani vechime în muncă;

-alte condiții specifice, dacă este cazul: Diplomă/Atestat/Certificat – care să ateste cunoștințele de utilizare a calculatorului.


Bibliografie:

1. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu următoarea tematică: Partea VI, Titlul III – Personalul contractual din autoritătile și institutiile publice, Capitolul III;

2. Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată;

3. Legea 153/2017 Lege-cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;

4. Legea 677/21.11.2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea 544/12.10.2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Hotararea nr.123/07.02.2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
 

Tematica:

Tematica de concurs este constituită de conținutul integral al materialelor ce fac obiectul bibliografiei.

Data, ora și locul sau locația desfăsurarii probei scrise: data de 18.03.2024, ora 10.00, la sediul Institutului pentru Controlul Produselor Biologice și Medicamentelor de Uz Veterinar, Strada Dudului, nr. 39, sector 6, Bucuresti. Proba interviu se va susţine în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 27.02.2024 – 11.03.2024, inclusiv, iar data afișării anunțului este 27.02.2024.



 Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs, cuprinzând adresa de corespondentă, telefon/ fax, e-mail, numele și prenumele persoanei de contact: Bucuresti, Strada Dudului, nr. 39, sector 6, telefon 0212202112, fax 0212213171,e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., Stan Daniela, consilier superior, Compartimentul Resurse Umane și Salarizare;



 Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din Hotărârea nr.1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

i) curriculum vitae, model comun european.
 

Principalele atribuții din Fisa Postului:

1. Realizează activitatea de secretariat și registratură a ICPBMUV;

2. Asigură existența punctului unic de intrare-ieșire a documentelor în/din ICPBMUV;

3. Primește și înregistrează toate documentele adresate ICPBMUV;

4. Verifică dacă documentele au fost corect îndrumate pe numele și adresa ICPBMUV și semnează în condica de expediție, în cazul în care corespondența se face prin scrisoare recomandată sau prin curierat;

5. In cazul în care în documentul intrat sunt menționate anexe și acestea lipsesc, se va face mențiunea despre aceasta, în caz contrar personalul care își desfășoară activitatea de înregistrare este răspunzător de pierdere;

6. Conexează la primul document înregistrat documentele care se referă la aceeași problemă și au același expeditor;

7. Inainte de expediere, documentele se scad în Registrul intrări - ieșiri, iar exemplarul nr. 2, cu contrasemnături, se predă structurii din cadrul ICPBMUV care a întocmit documentul;

8. Expediază toate documentele emise de către ICPBMUV și completează rubricile corespunzătoare din Registrul ieșiri — intrări;

9. Elaborează, în colaborare cu structurile din cadrul ICPBMUV., nomenclatoarele arhivistice;

10. Realizează sistemul de evidență a lucrărilor supuse arhivării;

11. Colaborează cu toate structurile din cadrul ICPBMUV în vederea asigurării condițiilor de predare, păstrare și transfer a dosarelor de arhivă;

12. Primește în arhivă documentele predate de structurile din cadrul ICPBMUV. și pune la dispoziție, spre studiu și transfer, dosarele și înscrisurile din arhivă, cu respectarea condițiilor de predare — primire și transport;

13 .Predă dosarele de arhivă cu termen de păstrare permanent către Arhivele Nationale ale României;

14. Elimină periodic documentele fără valoare arhivistică și ale căror termene au expirat;

15. Realizează sistemul de evidență a lucrărilor supuse arhivării;

16. Efectuează editarea și tehnoredactarea materialelor dispuse de conducerea ICPBMUV;

17. Exercită și alte atribuții trasate de șefii ierarhici superiori în legătură cu activitatea Compartimentului Financiar-Contabilitate, conform raportului de subordonare

icon ANUNT_REZULTATE_SELECTIE_DOSARE (568.85 kB)

icon Rezultatul probei scrise pentru ocuparea functiei de executie de SECRETAR - 18.03.2024

icon Rezultatul probei interviu pentru ocuparea functiei de executie de SECRETAR - 21.03.2024

icon Rezultatul final din data de 25.03.2024, pentru ocuparea funcției contractuale vacante de execuție de SECRETAR (2.55 MB)

 


 

Login